کسب رتبه 1 در نتایج نیمه اول سال 2020 AV-Test توسط Bitdefender

Bitdefender به‌عنوان برنده ششمین جایزه AV-Test خود در شش سال، دقت شناسایی بالای خود را در طول همه‌گیری اخیر حفظ کرده است.

 

وضعیت جدید موجب تغییر در روندهای کاری و عادات آنلاین شخصی و به‌نوبه خود باعث تغییر در دورنمای تهدیدات سایبری شده است. کارکنان شروع به استفاده از یک دستگاه ثابت برای هم اهداف اداری و هم شخصی کرده‌اند. لپ‌تاپ‌هایی که خارج از امنیت شبکه شرکتی استفاده می‌شوند، فرصت‌های جدیدی برای هکرها و چالش‌های جدیدی برای شرکت‌های تأمین‌کننده امنیت سایبری ایجاد می‌کنند.

 

محققان Bitdefender پس از شروع سال با ششمین جایزه AV-Test خود در شش سال، بر روی تنظیم کنترل‌های امنیتی به‌منظور حفظ درجه بالایی از دقت در شناسایی متمرکز شدند، زیرا مجرمان سایبری تاکتیک‌های خود را تغییر داده‌اند تا از سردرگمی ناشی از تغییر ناگهانی به شرایط «کار از خانه»  استفاده کنند. Bitdefender به‌عنوان پیشرو در آزمون‌های لابراتوارهای مؤسسات مستقل در طول سال 2020 باقی مانده است و در هر سه دور از آزمون‌های انجام‌شده از زمان شروع همه‌گیری، نمره شناسایی کامل 6/6 را به دست آورده است.

 

رهبر بلامنازع در آزمون مستقل AV-Test، 6 جایزه در 6 سال

 

از سال 2014، Bitdefender به دلیل پیشرفت مستمر، همواره در حال دریافت جوایز بوده است. برای سالیان متمادی، راه کارهای ما ثابت کردند که همواره دارای بالاترین سطح شناسایی و به‌عنوان یک دفاع مؤثر عمل می‌کنند و این در حالی است که تأثیری منفی بر عملکرد دستگاه و تجربه کاربر نمی‌گذارند.

 

آخرین نتایج منتشرشده در ژوئیه سال 2020 نشانگر توانایی Bitdefender در حفظ همان روند و قابلیت شناسایی تهدیدات برای نیمه اول سال 2020 است. آزمون‌های اخیر نشان می‌دهد که Bitdefender چگونه قابلیت شناسایی خود را بالاتر از میانگین صنعت حفظ کرده است، به‌خصوص در محافظت در برابر حملات بدافزار ناشناخته شامل تهدیدات وب و ایمیل (تست در دنیای واقعی). این امر به‌ویژه در هنگام بروز همه‌گیری بسیار مهم است، زیرا مجرمان سایبری تمرکز خود را بر تهدیدهای وب و ایمیل برای نفوذ در دستگاه‌های کارمندان که اکنون بیشتر در معرض خارج از محیط شبکه‌های سازمانی خود هستند، قرار داده‌اند.

 

Bitdefender بیش از ده سال سابقه شرکت در آزمون‌های AV-Test را دارد. طی این دوره ما شاهد تحول متدولوژی‌ها برای تطبیق با تهدیدات سایبری و چالش‌های امنیتی جدید بوده‌ایم. AV-Test هم متدولوژی خود را به‌گونه‌ای تغییر داده است که شامل تست محافظت در جهان واقعی در برابر URL های مخرب باشد.

 

چه چیزی باعث می‌شود Bitdefender همچنان در رقابت در آزمون‌های مستقل دوام بیاورد؟

 

Bitdefender از طریق فن‌آوری‌های مدرن و یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های حسگر در جهان، توانسته است درجه بالایی از دقت در شناسایی را حفظ کند. در حال حاضر فن‌آوری‌های ما توسط 38٪ از شرکت‌های تأمین‌کننده امنیت سایبری جهانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این امر موجب در اختیار داشتن صدها میلیون حسگر در سراسر جهان که می‌توانند تشخیص‌های بسیار دقیق و متعادل ازنظر جغرافیایی را انجام دهند، شده است. Bitdefender به حفظ 50٪ از نیروی کار خود در تحقیق و توسعه متعهد است و بخش بزرگی از سود خود را مجدداً در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

Bitdefender، به‌عنوان پیشگام یادگیری ماشینی، اولین سیستم شناسایی بر اساس یادگیری ماشینی را در سال 2008 معرفی کرد. در سال 2016، هنگامی‌که حملات باج‌افزار WannaCry به راه افتاد، Bitdefender توانست از طریق الگوریتم یادگیری ماشینی که از دو سال قبل از آن وجود داشت، از آلودگی سیستم‌های تحت حفاظتش جلوگیری کند.

در سطح agent، Bitdefender بیش از 30 لایه پیشگیری، شناسایی و پاسخ را شامل می‌شود. برای دستگاه‌هایی که از پوشش امنیتی شبکه سازمانی خود خارج شده‌اند، این سطح از امنیت قوی مبتنی بر agent بسیار اساسی است. قابلیت‌های حیاتی در فن‌آوری‌های امنیتی جلوگیری کننده عبارت‌اند از ضدبدافزار مبتنی بر یادگیری ماشینی، دفاع در برابر تهدید وب شامل فیلتر  URL، ضد فیشینگ، ضد جاسوس‌افزار و همچنین کنترل تهدید پیشرفته در زمان واقعی.

لایه‌های بیشتر، مانند فن‌آوری‌های مقاوم کننده و تحلیل ریسک، سطح در معرض حمله را کاهش داده و حملات را خنثی می‌کند. درعین‌حال، ادمین مربوطه محیط دفاعی شرکتی و خط‌مشی‌های به‌روزرسانی‌شده را برای مطابقت با مدل جدید کار از خانه تنظیم می کند.

 

این ترکیب از لایه های امنیتی منحصربه‌فرد هستند چراکه بیش از 90٪ از آنها از ابتدا در آزمایشگاه‌های Bitdefender ساخته شده‌اند و بنابراین به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند در کنار هم به روانی کار کنند. این رویکرد در مورد امنیت یکپارچه اثربخش است زیرا قبل از اینکه تهدیدی بتواند یک کسب‌وکار را به خطر بیاندازند همه فناوری‌ها در متوقف کردن حملات باهم عمل می‌کنند.

 

رهبر در برابر حملات پیشرفته طبق مؤسسات آزمون مستقل

 

تلاش‌های Bitdefender برای حفظ بالاترین سطح امنیتی در برابر حتی جدیدترین یا پیچیده‌ترین حملات، امروز نه‌تنها در نتایج AV-Test بلکه در تمام آزمون‌های مهم مؤسسات مستقل قابل‌مشاهده است.

 

Bitdefender رکورددار داشتن رتبه 1 در 63٪ از تمام آزمون‌هایی که از ژانویه 2018 توسط موسسه AV-Comparatives انجام‌شده و همچنین کسب کننده 100٪ نمره در اولین آزمون شناسایی دنیای واقعی آن موسسه بوده است. Bitdefender همچنین اخیراً در ارزیابی APT29 در MITER ATT & CK به نتیجه برجسته‌ای دست یافته است که در آن موفق شد کامل‌ترین پوشش زنجیره حمله 19 مرحله‌ای را ارائه دهد. سرانجام، Bitdefender یکی از تنها سه شرکت تأمین‌کننده امنیت است که گواهینامه سطح 1 را در آزمون اخیر Effitas MRG شامل نمره شناسایی 100٪ در برابر حملات بدون فایل (file-less attacks) دریافت کرده است.

پیش‌ازاین امنیت نقطه پایانی آخرین خط دفاع محسوب می‌شد، اما در حال حاضر به اولین تبدیل شده است. انتخاب یک محافظ قابل‌اعتماد برای دستگاه‌های کارکنان، به شما فرصت ارزنده‌ای می‌دهد که بتوانید در این اوقات دشوار بر روی هدایت کسب‌وکار خود تمرکز کنید، بدون اینکه نگران حمله‌ای که از خط دفاع شما گذشته باشد، باشید.

با خرید آنتی ویروس و سایر محصولات امنیتی بیت دیفندر، امنیت دستگاه های خود را تضمین کنید.

 

منبع: 

https://businessinsights.bitdefender.com/bitdefender-ranked-1-in-av-test-results-halfway-into-2020

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.