قابل توجه مشتریان محترم بیت‌دیفندر که لایسنس در حال استفاده آنها از سوی شرکت بیت‌دیفندر غیرفعال شده است: خواهشمند است با امضای طومار زیر، به کمپین اعتراض به شرکت بیت دیفندر بابت نقض حقوق کاربران ایرانی و الزام آن شرکت برای جبران، بپیوندید.
امضای طومار

شرایط و قوانین استفاده از مرکز خدمات بیت دیفندر ایران

کاربر با هر بار استفاده از مرکز خدمات بیت‌دیفندر می‌پذیرد که قوانین و مقررات جاری وبسایت را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی، آن را پذیرفته است. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از مرکز خدمات بیت‌دیفندر به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است. همچنین مرکز خدمات بیت‌دیفندر بعد از هر بار به روزرسانی، خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.

کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در مرکز خدمات بیت‌دیفندر وارد کند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربر می‌باشد. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع صالح می‌باشد.

مرکز خدمات بیت‌دیفندر ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آنها ارائه دهد. برای پردازش سفارش، اطلاعاتی مانند شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های مرکز خدمات بیت‌دیفندر قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرآیند خرید، فاکتور صادر می‌شود، لازم است این اطلاعات به صورت صحیح وارد شوند. همچنین این اطلاعات تنها راه ارتباطی با مشتریان است و تمام مکاتبات از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌ همراه توسط کاربران، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

همچنین مرکز خدمات بیت‌دیفندر ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند گزینه اطلاع از خدمات و سرویس‌های ویژه را غیرفعال کنند.

مرکز خدمات بیت‌دیفندر هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

مرکز خدمات بیت‌دیفندر همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی آن و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.


مراحل ثبت خرید و سفارش

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا کاربر موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.


تحویل سفارش

تحویل سفارش بصورت فیزیکی مقدرو نبوده و کاربران باید محصول خریداری شده را از طریق وبسایت و یا لینک دانلودی که از طریق ایمیل یا پیامک برای آنها ارسال می‌شود، دریافت کنند.تحویل لایسنس به طور معمول در لحظه انجام می پذیرد و در صورتی که به هر دلیل امکان ارائه لایسنس در لحظه خرید به کاربر مقدور نباشد، حداکثر طی 48 ساعت کاری برای کاربر ارسال می گردد.


انصراف از خرید

کاربر موظف است در هنگام خرید، اطلاعات محصول را به طور کامل مطالعه کرده و با آگاهی نسبت به خرید اقدام کند چرا که بعد از دریافت کد لایسنس به موجب قانون تجارت الکترونیک این محصول فاقد حق انصراف بوده و امکان استرداد وجه به هیچ عنوان مقدور نیست.


خدمات پس از فروش

کاربر می‌تواند برای رفع مشکلات احتمالی محصول یا فرآیند خرید به بخش پشتیبانی وبسایت مراجعه نماید. لازم به ذکر است برای رفاه کاربران، مرکز خدمات بیت‌دیفندر اقدام به انتشار مقالاتی در خصوص سوالات احتمالی مربوط به محصولات نموده است تا کاربران بتوانند بدون تماس با بخش پشتیبانی، بخش زیادی از مسائل مربوط به محصول خریداری شده را شخصا برطرف کنند. بدیهی است کاربر می‌توانند از طریق تماس تلفنی و یا ارسال تیکت سایر مشکلات خود را با کارشناسان مرکز خدمات بیت‌دیفندر در میان بگذارد.