شرایط و قوانین استفاده از مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
کاربر با هر بار استفاده از مرکز خدمات بیتدیفندر میپذیرد که قوانین و مقررات جاری وبسایت را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی، آن را پذیرفته است. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از مرکز خدمات بیتدیفندر به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است. همچنین مرکز خدمات بیتدیفندر بعد از هر بار به روزرسانی، خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.مراحل ثبت خرید و سفارش
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا کاربر موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.تحویل سفارش
تحویل سفارش بصورت فیزیکی مقدرو نبوده و کاربران باید محصول خریداری شده را از طریق وبسایت و یا لینک دانلودی که از طریق ایمیل یا پیامک برای آنها ارسال میشود، دریافت کنند.تحویل لایسنس به طور معمول در لحظه انجام می پذیرد و در صورتی که به هر دلیل امکان ارائه لایسنس در لحظه خرید به کاربر مقدور نباشد، حداکثر طی 48 ساعت کاری برای کاربر ارسال می گردد.انصراف از خرید
کاربر موظف است در هنگام خرید، اطلاعات محصول را به طور کامل مطالعه کرده و با آگاهی نسبت به خرید اقدام کند چرا که بعد از دریافت کد لایسنس به موجب قانون تجارت الکترونیک این محصول فاقد حق انصراف بوده و امکان استرداد وجه به هیچ عنوان مقدور نیست.خدمات پس از فروش
کاربر میتواند برای رفع مشکلات احتمالی محصول یا فرآیند خرید به بخش پشتیبانی وبسایت مراجعه نماید. لازم به ذکر است برای رفاه کاربران، مرکز خدمات بیتدیفندر اقدام به انتشار مقالاتی در خصوص سوالات احتمالی مربوط به محصولات نموده است تا کاربران بتوانند بدون تماس با بخش پشتیبانی، بخش زیادی از مسائل مربوط به محصول خریداری شده را شخصا برطرف کنند. بدیهی است کاربر میتوانند از طریق تماس تلفنی و یا ارسال تیکت سایر مشکلات خود را با کارشناسان مرکز خدمات بیتدیفندر در میان بگذارد.