پشتیبانی تلفنی
شماره تلفن پشتیبانی : ۴۵۱۴۱۰۰۰ - ۰۲۱ داخلی ۳۰۰ در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه ساعات ۹ الی ۱۷)
شماره فکس پشتیبانی : ۴۴۳۸۶۱۲۱ - ۰۲۱
تلگرام پشتیبانی : bitdefendercenter@
سوالات متداول
1. لایسنس اندروید خریدم ولی نمی‌توانم آن را نصب کنم ؟
1. از اتصال دستگاه خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید. 2. مطمئن شوید که ورژن اندروید شما 4 و بالاتر است. 3. در صورت رعایت موارد 1 و 2 از Browser دیگری استفاده کنید.
2. از کجا بفهمم که گوشی من اندروید 4 به بالاتر دارد یا نه؟
1. به قسمت تنظمیات گوشی خود بروید. 2. روی گزینه About Phone یا "درباره گوشی" کلیک کنید. 3. در قسمت Software information یا "اطلاعات نرم‌افزار" می‌توانید ورژن اندروید دستگاه‌تان را ببینید. در صورت لزوم باید روی آن کلیک کنید تا بتوانید ورژن اندروید را ببینید.
3. اینترنت سکیوریتی چه فرقی با آنتی‌ویروس دارد؟
اینترنت سکیوریتی سطح امنیت بالاتری نسبت به آنتی‌ویروس دارد و علاوه بر ویژگی‌های آنتی‌ویروس امکاناتی مانند فایروال نیز دارد.
4. اعتبار لایسنس‌های چندکاربره چگونه محاسبه می‌شود؟
هر زمان که محصول را روی دستگاهی فعال کنید، به میزان ذکر شده در توضیحات محصول، اعتبار خواهد داشت. در واقع در صورت استفاده نکردن از همه یا بخشی از اعتبار محصولات چندکاربره، آن لایسنس منقضی نخواهد شد و شما می‌توانید روی دستگاه‌های دیگر و یا برای تمدید اشتراک بیت دیفندر دستگاه‌های فعلی از آن استفاده کنید.
5. آیا محدودیتی برای نصب توتال سکیوریتی روی یک سیستم عامل وجود دارد؟
خیر شما می‌توانید توتال سکیوریتی را با توجه به 5 یا 10 کاربره بودن آن روی هر سیستم عاملی (ویندوز، مک، اندروید و iOS ) نصب نمایید. برای مثال در نوع 5 کاربره آن می‌توانید آن را بر روی 5 ویندوز یا 5 دستگاه مک و یا 5 دستگاه با سیستم‌ عامل‌های مختلف نصب نمایید.
6. فرق توتال سکیوریتی با آنتی‌ویروس و اینترنت سکیوریتی چیست؟
توتال سکیوریتی علاوه بر ویندوز قابلیت نصب بر روی مک، اندروید و iOS را نیز دارد. همچنین توتال سکیوریتی نسبت به آنتی‌ویروس و اینترنت سکیوریتی راهکار امنیتی قوی‌تری است و ویژگی‌هایی مانند ضدسرقت و بهبود سرعت سیستم را نیز داراست. برای توضیحات بیشتر به سایت bitdefendercenter.ir بخش محصولات خانگی مراجعه کنید.
7. لایسنس (Subscription) چند کاربره خریداری کرده‌ام، دستگاه دوم به بعد فعال نمی‌شود.
از اکانتی (ایمیل آدرس و پسورد) که Subscription با آن فعال شده است بر روی تمامی دستگاه ها استفاده شود.
8. بیت‌دیفندر 2018 سازگار با کدام سیستم  عامل ها می باشد؟
Windows seven [SP1]، Windows 8،Windows 8.1، Windows 10
9. چگونه بیت‌دیفندر را به‌طور موقت غیرفعال کنم؟
از منو Protection و سپس VIEW MODULES را انتخاب کنید، بر روی ANTIVIRUS کلیک کرده On-access scan و Active Threat Control را از On به Off تغییر دهید.
10. چگونه Firewall (دیوار آتش) را غیرفعال کنم؟
از منو Protection و سپس VIEW MODULES را انتخاب کنید، بر روی FIREWALL کلیک کرده، firewall را از On به Off تغییر دهید.
11. چگونه فایل یا فولدری را اسکن کنم؟
بر روی فایل یا فولدر راست کلیک کرده Bitdefender را انتخاب سپس بر روی Scan With Bitdefender کلیک کنید.
12. Safepay چیست؟
مرورگر امن Bitdefender است که برای محافظت از حساب های بانکی، حساب های کاربری، پرداخت های آنلاین و یا هر اطلاعات حساسی که شما آن را در فضای مجازی یا وب‌سایت وارد می کنید.
13. چگونه از Safepay استفاده نمایم؟
از منو Privacy و سپس Safepay را انتخاب کنید تا مرورگر Safepay بیت‌دیفندر باز شود.
14. چگونه Bitdefender را آپدیت کنم؟
Bitdefender به‌صورت پیش فرض به صورت خودکار آپ دیت می شود. برای آپ دیت به‌صورت دستی یکی از منو-های Tools یا Protection، Privacy را انتخاب کنید و بر روی UPDATE NOW کلیک کنید.
15. مشکل محدوده ی جغرافیایی نمایش داده می شود؟
ارتباط اینترنتی سیستم را بررسی نموده احتمالاً تنظیمات پروکسی بر روی سیستم شما انجام گرفته یا از نرم افزار های فیلترشکن استفاده می نمایید.
16. آیا می توان سایر نسخه های بیت‌دیفندر را به نسخه 2018 ارتقاء داد؟
اگر شما از نسخه های 2016 یا 2017 بیت‌دیفندر استفاده می&کنید، می توانید نرم افزار خود را بدون پرداخت هیچ هزینه-ای به نسخه 2018 ارتقاء دهید.
17. آیا با نصب مجدد ویندوز لایسنس آنتی ویروس معتبر می باشد یا خیر؟
بلی.