بهترین آنتی ویروس تحت شبکه برای شرکت ها و سازمان ها

کسب و کارهای کوچک یا متوسط میتوانند اهداف پرسودی برای حملات سایبری باشند. از این‌ رو برای جلوگیری از تهدیدهای ناشی از حملات بدافزارها (ویروس ها) شناسایی بهترین آنتی ویروس‌ ها برای کسب و کار شما در این عصر امری مهم به شمار می‌ رود.
رتبه تجاری آنتی ویروس درحالی شانس های ممکن در تهدیدهای امنیتی آنلاین را به حداقل می‌ رساند که یک حفاظت امنیتی جامع را ارائه دهد. پکیج‌ های تجاری آنتی ویروس که در قیمت‌ های متفاوتی ارائه می‌ شود به شما اجازه می‌ دهد که براساس نیاز تجاری شما و هزینه ای که میخواهید صرف کنید آن را انتخاب کنید.
در حالیکه کسب ‌و کارهای کوچک ممکن است تصور کنند نمی ‌توانند نظر هکرها را جلب کنند، اما برعکس این موضوع صادق است. برای کمک به اجرای کارآمد و ایمن عملیات خود، در زیر 10 مورد از بهترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس تجاری و تحت شبکه موجود در حال حاضر ارائه شده است.


درک بدافزار

بدافزار مخفف کلمه‌ی نرم افزار مخرب است که به هر نوع کدی اطلاق می‌ شود که برای آلوده کردن عمدی کامپیوتر استفاده شده و به آن آسیب جدی وارد می‌کند. حذف بدافزارها از کامپیوتر به دلیل ماهیت مخفیانه‌ ی آنها معمولا دشوار است و در برنامه ‌های دیگر پنهان می‌ماند و اغلب برای هفته ‌ها یا ماه‌ ها شناسایی نمی ‌شود. 
برای اینکه مطمئن شوید آنتی ویروس شما دفاعی جامع در برابر بد افزار برای سازمان ایجاد می‌کند، کسب‌وکارها باید از انواع مختلف بدافزار و تهدیدی که ایجاد می‌کنند آگاه باشند. در حالیکه نرم ‌افزار حذف بدافزار رایگان برای مقابله با هرگونه تهدید وجود دارد، سازمان‌ها باید به محصولات آنتی ویروس با درجه‌بندی تجاری جهت اطمینان از دفاع همه جانبه‌ ی بدافزار نگاه کنند.

آنتی ویروس چه کمکی می‌کند؟

نرم افزار آنتی ویروس یک برنامه‌ی نرم ‌افزاری است که برای محافظت از کامپیوتری شما طراحی شده است. آنتی ویروس به عنوان دفاع در برابر تهدیدات مختلف عمل می‌ کند که می‌تواند ناشی از آلودگی ‌های بدافزار، سیستم اسکن و فایل‌ ها برای علائم آلودگی باشد.
اگر فایل شناسایی شده حاوی ویروس یا بخشی از اسب تروجان باشد، آن فایل تهدیدی برای کامپیوتر ‌ی شخصی شناسایی می‌شود و کاربر یک پیام هشدار دریافت خواهد کرد. اگر آنتی ویروس هر گونه فعالیت مشکوکی را شناسایی کند، از کاربر خواسته می‌شود تا یک ابزار آنتی ویروس را برای اسکن و حذف تهدید دانلود کند.


آنتی ویروس برای کسب و کار- مقایسه‌ی ویژگی‌ها :

انواع بسته‌ های نرم ‌افزاری آنتی ‌ویروس تحت شبکه در بازار موجود است. خوشبختانه، تیم فناوری ما تمام تلاش خود را برای شما انجام داده است و صدها بسته ‌ی آنتی ویروس بالقوه را برای شناسایی 10 مورد از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس تجاری موجود در حال حاضر بررسی کرده است.

 

ده مورد از بهترین نرم افزارهای آنتی‌ ویروس تحت شبکه برای کسب و کارها

اکثر بسته ‌های نرم‌افزار آنتی ‌ویروس برای محافظت از کسب‌ وکار شما در برابر بدافزارها عملکرد خوبی دارند. اکثریت قریب به اتفاق نرم ‌افزارهای آنتی‌ ویروس دارای موتورهای اسکن و کتابخانه‌ های پیشرفته برای شناسایی، ارزیابی و شناسایی طیف وسیعی از بدافزارها هستند.
تفاوت آنها در ویژگی ‌های پیشرفته و سطح پشتیبانی ارائه شده است. مهمتر از همه، برخی از آنتی ویروس ‌ها، در حالیکه در برابر بدافزارها مؤثر هستند، ممکن است نسبت به سایرین مقرون به صرفه ‌تر باشند.
در اینجا، ما هر یک از بسته‌ های نرم‌افزار آنتی ‌ویروس تحت شبکه برای سازمان ها و شرکت ها را با جزئیات بیشتری بررسی می‌ کنیم تا به شما در انتخاب درست برای کسب ‌و کارتان کمک کنیم.

 

Bitdefender Gravityzone Business Security

ویژگی ‌های اصلی:

•    کنترل ‌های امنیتی برتر را ارائه می‌ کند که می‌ توانند برای رفع نیازهای مختلف کاربر سفارشی شوند
•    استقرار نرم ‌افزار از راه دور ساده و مؤثر بر روی همه ‌ی کامپیوتر ‌های محافظت نشده
•    برای افزایش بهره‌ وری کسب و کار، دسترسی کارمندان به برنامه ‌ها و وب سایت‌ های خاص را تنظیم می‌کند
•    این نرم افزار چندین لایه‌ی حفاظت امنیتی را برای نقاط پایانی مختلف مانند سرورها، لپتاپ ‌ها و کامپیوترها ارائه می دهد.

نمای کلی آنتی ویروس:

پلتفرم GravityZone Bitdefender مرتباً در تست ‌های امنیتی مستقل رتبه‌ی اول را کسب کرده است و حفاظت نرم‌ افزاری مخرب برای سازمان ‌ها را در هر اندازه ‌ای ایجاد می‌کند. این یکی از مؤثرترین آنتی ‌ویروس‌ ها برای کسب ‌و کار است. نرم افزار کامپیوتر ‌ای کاملاً خودکار، محافظت در برابر انواع بدافزارها، از جمله تروجان، نرم‌افزارهای جاسوسی و ویروس ‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه ‌بر آن، در مبارزه با حملاتی که با هدف سیستم‌ های شبکه و سرقت داده ‌ها انجام می ‌شود، موثر است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که به طور مداوم محافظت عالی را برای کاربران فراهم می‌کند. بنابراین، شکی وجود ندارد که این آنتی ویروس تجاری ممتاز به خوبی نیازهای شما را برآورده می‌کند. با ترکیبی از ارزیابی دائمی آسیب‌پذیری و مدیریت ریسک، کسب و کار کوچک شما قطعاً بهترین نتیجه را خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که می‌توانید از یک کنسول برای محافظت همه جانبه از سرورها و همچنین ایستگاه‌های کاری خود استفاده کنید. به عنوان یک صاحب کسب و کار که همیشه در رفت و آمد است، این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد با نصب از راه دور آن بر روی همه ‌ی کامپیوتر‌ ها، در زمان خود صرفه ‌جویی کنید.

ESET Endpoint Security 

ویژگی‌های اصلی:

•    نرم افزار آنتی ویروس چندین لایه‌ی حفاظتی مانند دفاع بات نت، فایروال و فیلتر وب را فراهم می‌کند
•    امنیت سرور فیلتر برای عبور داده‌های ایمن که از سرورهای عمومی، سرورهای چند منظوره و ذخیره‌سازی فایل‌های شبکه عبور می‌کنند
•    امنیت موبایل برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند
•    گزینه‌های مدیریت انعطاف‌پذیر از جمله سرور داخلی، ابر یا هر دو

بررسی کلی آنتی ویروس:

ESET Endpoint Security که یک آنتی ویروس تخصصی برای کسب‌وکار است، در شناسایی تمام تهدیدات بدافزار و مسدود کردن سریع آنها مؤثر می ‌باشد که شامل ابزارهایی مانند ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و ویروس‌هایی می شود که دائماً در کمین هستند.
این دو گزینه‌ی منعطف هستند که به شما امکان می‌ دهند بسته به اولویت، کسب‌وکار خود را اداره کنید. اما حتی با وجود سطح بسیار بالای انعطاف‌پذیری، ESET Endpoint Security همچنان به کاهش هزینه‌های کل شما کمک می‌ کند و در عین حال سیستم دفاعی شبکه‌ی شما را ساده می کند.
این نرم‌افزار به دلیل سطح بالای سفارشی سازی، در بین بهترین نرم‌افزارهای ضد ویروس تجاری قرار می‌ گیرد. بسته به عملکردهای اجرایی و اداری خود، می‌ توانید کنسول مدیریت این برنامه را تغییر داده و تنظیم کنید تا نیازهای خود را برآورده کنید.
نرم افزار آنتی ویروس دارای یک کنسول وب کاربر پسند و به راحتی قابل راهبری است. به عنوان مثال، می‌توانید جداول و نمودارهای تعاملی را مشاهده کنید، در حالیکه به‌روزرسانی‌ های همزمان در مورد وضعیت دستگاه‌ های خود و تهدیدات احتمالی را دریافت می‌ کنید. همچنین یک نمای کلی تک نقطه‌ای از کل دفاع شبکه‌ شما وجود دارد که به شما فرصت می ‌دهد تا اعلان ‌های فوری حوادث را دریافت کنید و بلافاصله به آنها واکنش نشان دهید.

 

Avast Business Antivirus Pro 

ویژگی‌های اصلی:

•    حفاظت از داده‌های مهم در برابر فیشینگ
•    با یک بازرس Wi-Fi برای محافظت از شبکه‌ کسب و کار شما در برابر آسیب‌پذیری‌ های احتمالی همراه می‌ شود
•    حفاظت از داده ها با قابلیت پیکربندی و تنظیم بسیار بالا
•    کنترل بهتر برنامه و به روزرسانی‌ های دائمی در جریان
•    با سپر وب، سپر رفتار و سپر ایمیل از کسب و کارها در برابر ایمیل‌ های مخرب محافظت می‌ کند.

بررسی کلی آنتی ویروس:

Avast Business Antivirus Pro بهترین آنتی ویروسی است که می ‌تواند به اجرای ایمن یک تجارت کوچک کمک کند. سرعت و همچنین قابلیت اطمینان آن را برای استفاده در محیط ‌های کاری مختلف مناسب می‌ کند. این برنامه‌ نرم افزاری دارای یک سرور پیشرفته و حفاظت از داده‌های برتر است که بسیار برجسته هستند.
سپر رفتار آن می‌ تواند به طور مؤثر درخواست‌ های دسترسی ناخواسته را مسدود کند. علاوه‌ بر این، حفاظت Sharepoint وجود دارد که می ‌تواند برای اسکن هر چیزی که در سرورهای تجاری شما دانلود یا آپلود شده است، استفاده شود. برای محافظت از فایل‌های پاک شده‌ی شما، Data Shredder تمامی داده‌ های حذف شده را بازنویسی می‌ کند و در نتیجه بازیابی فایل ‌های اصلی را برای هکرها غیرممکن می‌کند.


AVG Antivirus Business Edition

ویژگی‌های اصلی:

•    دفاع فایروال در برابر اسپم‌ ها، بدافزارها، هکرها و ویروس‌ ها
•    امنیت ضبط سایبری در برابر فایل ‌های تبلیغاتی دانلود شده‌ ناشناس
•    تشخیص هوش مصنوعی فعال و تشخیص شیوع بلافاصله برای محافظت بهتر از شبکه
•    با استفاده از ترکیبی از تست‌ های رفتاری و ایستا، محافظت باج افزار را فراهم می ‌کند.

بررسی آنتی ویروس:

نسخه‌ی تجاری آنتی ویروس AVG به طور ایمن به تمام مسائل امنیتی پاسخ می‌ دهد. برای سازمان‌ های کوچک، این یکی از 3 نرم افزار آنتی ویروس برتر برای سازمان شما است. محافظت کامل در برابر باج‌افزارها، هکرها و بدافزارها را ارائه می ‌دهد.
این برنامه یک محیط شبکه‌ ایمن را فراهم و بدون وقفه کار می‌ کند. لازم به ذکر است که این آنتی ویروس محافظت از هویت را نیز انجام می‌ دهد. برای صاحبان مشاغلی حیاتی است که با اطلاعات شخصی بسیاری از مشتریان خود در قالب داده‌ ها و تراکنش‌ ها سروکار دارند.
بخش بازاریابی بسیار رقابتی منجربه افزایش نقض امنیت شده است. با این حال، نسخه تجاری آنتی ویروس AVG بستگی به بازی دارد. با معرفی کنسول مدیریت ابری AVG، یک صاحب کسب و کار اکنون می ‌تواند با موفقیت محافظت امنیتی را در بیش از یک نقطه‌ پایانی مستقر کند. علاوه برآن، آنها می‌ توانند تهدیدات را نظارت، از دستگاه‌ ها محافظت، خط مشی‌ ها را مدیریت و به روزرسانی‌ ها را به راحتی از طریق کامپیوتر هایشان برنامه‌ ریزی کنند.

 

Kaspersky Endpoint Security

ویژگی‌های اصلی:

•    این یک نوع نرم‌افزار امنیتی انتخاب هوشمند است که می‌ تواند برای محیط‌ های کسب و کار مختلف طراحی شود
•    یک محصول یکپارچه که چندین فناوری امنیتی را ارائه می ‌دهد 
•    انتقال مستقیم از هر حفاظت سیستم به سوم شخص ارائه می‌ شود
•    در برابر حملات سایبری بسیار مقاوم است.

بررسی کلی آنتی ویروس:

ایجاد حفاظت کامل از SMB در برابر آخرین تهدیدات سایبری که شامل نقض امنیت بدون فایل می‌ شود وظیفه اصلی این نرم افزاد است. Kaspersky Endpoint Security یک برنامه‌ی نرم‌افزاری چند لایه است که با مدیریت انعطاف پذیر ابری ارائه می ‌شود.
این برنامه از ویژگی منحصر به فرد مقاوم ‌سازی سیستم خود استفاده می‌ کند که برای کمک به کاهش قرار گرفتن سازمان ‌ها در معرض حملات سایبری طراحی شده است. این نرم‌افزار عملکردگرا است از این رو حداکثر محافظت را بدون کاهش سرعت کامپیوتر شما ارائه می‌ دهد.
Kaspersky endpoint یکی از برندهای برتر در زمینه‌ امنیت سایبری است. این برنامه با امنیت در سطح جهانی خود محافظت سریعی را ارائه می‌ دهد. این امر با استفاده از فناوری‌ هایی مانند یادگیری ماشینی و تشخیص رفتار تسهیل می ‌شود.
Kaspersky با ارائه‌ی هر دو حالت داخلی یا ابری، بهترین‌های جهانی را به شما ارائه می ‌‌دهد. می ‌توانید با استفاده از کنسول ابری یا کنسول سنتی که معمولاً در محل مستقر می‌شود، مدیریت یکپارچه داشته باشید.


McAfee Endpoint Security

ویژگی‌های اصلی:

•    این نرم‌افزار از اقدامات متقابل پیشگیرانه برای مدیریت تهدیدات نوظهور استفاده می ‌کند.
•    این تهدیدها را بر اساس وضعیت، منطقه و صنعت اولویت بندی می ‌کند.
•    می‌ تواند درست قبل از ضربه‌ زدن به کسب و کار شما مؤثرترین راه‌حل تهدید را پیش بینی، مقابله و تجویز کند.
•    این نرم‌افزار بر روی سیستم‌ های دفاعی چندلایه برای مدیریت کارآمد باج‌افزارها و سایر بدافزارهای پیشرفته اجرا می‌ شود. 
•    پلتفرمی را در سیستم یکپارچه برای کارایی عملیاتی جامع ارائه می‌ دهد.

بررسی آنتی ویروس:

این یک راه‌حل همه کاره برای SMB ها است. امنیت McAfee Endpoint Protection به محافظت از سازمان‌ ها در برابر ویروس‌ها و بدافزارها کمک می ‌کند که یک دفاع جامع وب و حفاظت از داده‌ها را ارائه می‌ دهد و تضمین می‌کند که عملیات شما یکپارچه اجرا ‌شود.
این یک برنامه‌ی ‌آینده‌ مگر است که با ویژگی ‌های بسیار هوشمند ساخته شده است. نرم افزار آنتی‌ ویروس در سیستم کاملاً فعال می‌ تواند برای توانمند سازی نیروی کار شما از راه دور استفاده شود. به همین دلیل است که به طور مؤثر اتخاذ تدابیر امنیتی ابری را تسهیل می ‌کند و در نتیجه هزینه ‌ها و پیچیدگی‌ های ناشی از مدیریت عملیاتی امن را به حداقل می‌ رساند.

تبلیغات:

McAfee Endpoint Security از پنج پلتفرم اصلی استفاده می‌کند: برای جلوگیری، شناسایی، بررسی، پاسخگویی و مدیریت یک حمله. در حالی‌که همه‌ اینها ممکن است کار زیادی به نظر برسد، نرم‌افزار به طور کامل آنها را در زمان واقعی مدیریت کرده و از گسترش یا شروع حمله‌ سایبری جلوگیری می ‌کند.
این پلتفرم همچنین مؤثرترین راه‌حل‌ ها را پیش‌بینی، اولویت بندی و تجویز می ‌کند. برنامه‌ی امنیتی ابری بومی را می ‌توان از راه دور توسط یک کنسول مدیریت کرد و عمدتاً توسط اطلاعات دیدگاهی پشتیبانی می ‌شود. بدیهی است که اپلیکیشن با چند کاربر می ‌تواند با موفقیت از دیدگاه ‌های قبلی برای مدیریت احتمال حملات و در عین حال استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت تهدیدات نوظهور استفاده کند.

 

Norton Small Business

ویژگی‌های اصلی:

•    یک سرویس مبتنی بر ابر که راه‌اندازی آن آسان است پ.
م    از کسب و کار در برابر تهدیداتی از جمله بدافزار، نرم‌افزار جاسوسی، ویروس و باج‌افزار محافظت می‌ کند.
•    خدمات حفاظتی متناسب، شما را از نیاز به صرف منابع مالی اضافی دور نگه می‌ دارد.
•    مدیریت مبتنی بر ابر ساده و آسان برای ناوبری

بررسی کلی آنتی ویروس:

Norton Small Business یک محصول مؤثر ضد بدافزار برای کسب و کارهای کوچک است که می ‌تواند به خوبی با تمامی دستگاه‌ های شما کار کند. نرم افزار آنتی ویروس به راحتی می‌ تواند حداکثر 20 کارمند را در خود جای دهد و به طور جامع از آنها در برابر تهدیدات سایبری بالقوه محافظت کند.
این یک راه‌حل واحد است که خدمات ترکیب و مطابقت را ارائه می‌ دهد. علاوه ‌براین، امکان سفارشی ‌سازی را فراهم می ‌کند، از این رو جهت استفاده در انواع مختلف مشاغل مؤثر است.
این یک برنامه‌ی آنتی ویروس است که با سازمان شما رشد می‌ کند. بنابراین، شما همیشه می ‌توانید طبق یک مبنای نسبی و فقط زمانی که آماده باشید، محافظت را به آن اضافه کنید. این بدان معناست که شما فقط برای خدمات حفاظتی که نیاز دارید هزینه پرداخت می‌ کنید. در نتیجه، نرم‌افزار پول بیشتری برای شما می‌ گذارد که می‌توانید در رشد SME خود سرمایه گذاری کنید.


Panda Endpoint Protection Plus

ویژگی‌های اصلی:

•    حفاظت و پاکسازی فعال از ابر بدون وقفه.
•    ابزارهای زمین‌شناسی برای محافظت در برابر سرقت در دستگاه‌های تلفن همراه
•    نظارت و هشدار بی‌وقفه‌ وب سایت‌ های مخاطره آمیز
•    محافظت ضد اسپم و پوشش در برابر پیام‌ های خطرناک در سرورهای Exchange
•    کنسول مانیتورینگ متمرکز برای همه سرورها، کامپیوتر ‌های شخصی و لپتاپ ‌ها
•    دسترسی و کنترل برتر برای اقداماتی مانند خواندن یا نوشتن و دستگاه‌های جانبی مانند وب کم و درایوهای USB

بررسی کلی آنتی ویروس:

این پلتفرم یک غول آنتی ویروس در کسب و کار است. Panda Endpoint Protection Plus یک نرم‌افزار ساده و سبک است که نه تنها حفاظت از کسب و کار شما ، بلکه بهره‌وری مطلوب را در یک محیط امن نیز تضمین می‌ کند.
این برنامه از فناوری هوش جمعی استفاده می‌ کند که به نهادهای تجاری کوچک اجازه می ‌دهد تا به طور کامل از سرورها و ایستگاه‌های کاری خود در برابر تهدیدات ناخواسته و ناشناخته محافظت کنند. اثربخشی Panda Defense Endpoint Protection به دلیل این واقعیت است که بی‌ وقفه عمل می‌ کند.
این برنامه به شما امکان می‌ دهد امنیت شبکه‌ تجاری خود را مدیریت و بهره‌وری بهتر کاربر را تسهیل کنید. با برنامه‌ی نرم‌افزاری، نیازی به نصب زیرساخت یا سرورهای IT اضافی ندارید. این به این دلیل است که Endpoint Protection Plus به طور مؤثری اسپم و ترافیک را فیلتر می‌دکند و در نتیجه به کسب و کار اجازه می‌ دهد بدون مزاحمت کار کند.
این آنتی ویروس به طورکلی یک نرم‌افزار مبتدی برای تجارت است که اجازه می‌ دهد تا مدیریت متمرکز بدون هیچ دانش فنی، در هر زمان و هر مکان صورت گیرد. با حافظت از سیستم، می‌توانید به راحتی آن را از یک کنسول وب مدیریت کنید.

 

Trend Micro’s OfficeScan

ویژگی‌های اصلی:

•    می‌ توان آن را در قالب SaaS یا در محل شبکه‌ شما مستقر کرد.
•    به طور مؤثر از تمام سیستم‌های کسب و کار موجود در شبکه یا خارج از آن حفاظت می‌کند
•    دارای ویژگی جهانی Trend Micro است که حفاظت امنیتی بی‌ وقفه را افزایش می ‌دهد و از گسترش به موقع بدافزارها جلوگیری می ‌کند.
•    یک نمای سیستم مرکزی جامع برای مشاهده‌ سریع تهدیدات بالقوه‌ی ویروس و بدافزار

بررسی کلی آنتی ویروس:

رهبر امنیت سیستم مجازی یک افزونه‌ قابل اعتماد برای شرکت‌ های کوچک است که مشتاق محافظت از داده ‌های حیاتی خود هستند.
Office Scan Trend Micro که با ویژگی‌ های نسل بعدی ساخته شده است، بهینه‌سازی شده و هوشمند است.در نتیجه انواع تهدیدات امنیت سایبری را از بین می ‌برد. این با ویژگی امنیتی برتر یادگیری ماشین ساخته شده است که با اصول اولیه‌ هر کسب و کاری ترکیب می ‌شود.
تطبیق‌ پذیری این نرم افزار در نحوه‌ اشتراک‌گذاری سریع و خودکار تهدیدات بدافزار در محیط‌های مختلف دیده می‌ شود. OfficeScan از یک معماری سفارشی استفاده می ‌کند که منابع سیستم شما مانند لپتاپ‌ ها، کامپیوترهای رومیززی و سرورها را برای پیشی گرفتن از تهدیدات جدید برنامه ریزی می‌ کند.
علاوه بر کرم‌ ها و نرم‌افزارهای جاسوسی، محافظت پیشرفته‌ ای از باج‌افزار و بدافزار ارائه می‌ دهد. لازم به ذکر است که شبکه‌ شما را فوراً در برابر انواع جدید و ناشناخته‌ی مشکوک تطبیق داده و محافظت می‌ کند.
می‌توانید OfficeScan را به عنوان یک سرویس یا در محل مستقر کنید. یعنی شما اجازه دارید که در محیط شبکه‌ تجاری آن را اجرا کنید یا به سادگی از آن در قالب نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) استفاده کنید. توجه داشته باشید که با یک Control Manager ارائه می‌ شود. بنابراین، می‌ توانید چندین سرور OfficeScan را با استفاده از یک کنسول مدیریت کنید. این یک ویژگی عالی، به خصوص در معرض دید واضح و کامل کاربر است.

 

Webroot SecureAnywhere

ویژگی‌های اصلی:

•    این نرم‌افزار محافظت کامل در برابر سرقت هویت و ویروس‌ها را ارائه می ‌دهد.
•    60 برابر سریعتر است و فقط 20 ثانیه طول می ‌کشد تا دستگاه شما را برای بدافزارهای مخرب بررسی کند.
•    قابلیت محافظت از شبکه و فیلتر وب خودکار برای محافظت از کسب و کار شما در برابر وب سایت‌ های مخاطره آمیز
•    فضای زیادی برای اسناد شخصی و تجاری شما باقی می‌ گذارد.

بررسی کلی آنتی ویروس:

هر نوع کسب و کاری قطعاً در معرض خطر امنیت سایبری است. با این حال، می‌ توانید با نرم افزار آنتی ویروس مقرون به صرفه و کارآمد مانند Webroot Secure Anywhere، از کسب و کار خود محافظت کنید. این محافظ کسب و کار ضد ویروس در مقیاس کامل به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است. بنابراین، می‌ توانید از آن برای ایمن‌ سازی حداکثر 3 دستگاه استفاده کنید.
بر خلاف بسیاری از برنامه‌ های نرم‌افزاری که اسکن‌ های آهسته یا به‌روزرسانی ‌های زمان ‌بر ناخواسته ارائه می ‌دهند، Webroot کارآمد است. با داشتن این نرم‌افزار، لازم نیست وقت خود را با خیره شدن به صفحه نمایش خود تلف کنید زیرا کامپیوتر‌ های شما به طور کامل اسکن می‌ کنند. در واقع، کار شما را قطع نمی‌ کند زیرا بررسی بدافزارهای مخرب فقط 20 ثانیه طول می‌ کشد.
استفاده از این برنامه به شما این امکان را می ‌دهد که با اطمینان، کسب و کار خود را بصورت آنلاین اداره کنید. فرقی نمی‌ کند اطلاعات مشتری را ذخیره می‌ کنید، کمپین رسانه ‌های اجتماعی را اجرا می ‌کنید، سفارش می ‌دهید یا بانکداری می ‌کنید، این آنتی ویروس یک سپر کامل ارائه می‌ دهد.

در صورت تمایل به مشاوره رایگان برای خرید آنتی ویروس تحت شبکه برای سازمان یا شرکت، با ما تماس بگیرید.

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.