بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز 11

ویندوز 11 یکی از جدیدترین نسخه های مایکروسافت آفیس است که امنیت آن در مقایسه با نسخه های دیگر بسیار بالاتر است. تراشه TPM یک ماژول امنیتی و یک پلتفرم مورد اعتماد است که قابلیت نصب روی ویندوز 11 را دارد. این تراشه تمامی خط مشی های رمزگذاری و دیگر ویژگی های امنیتی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. 
این تراشه و ویندوز 11 به شما این امکان را می دهد که با خیال آسوده تری وب گردی کرده و چندان نگران ورود ویروس ها به سیستم خود نباشید. در صورتی که شما به دنبال ارتقا امنیت سیستم خود هستید و این تراشه بر روی ویندوز شما نصب نیست، بدون شک نیاز به آنتی ویروس هایی مناسب با ویندوز 11 دارید.

 

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین آنتی ویروس ویندوز 11

با خواندن این مقاله شما می توانید با خیال آسوده یک آنتی ویروس حرفه ای برای سیستم خود با ویندوز 11 انتخاب کنید. در انتخاب بهترین آنتی ویروس، فاکتورهای مهمی را مورد بررسی قرار داده ایم که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    سازگاری
•    قابلیت اسکن
•    مسدود کردن اسکریپت
•    پایگاه های داده بدافزار و ویروس
•    حفاظت در برابر باج افزار
•    در دسترس بودن فایروال
•    قابلیت حذف فایل
•    میزان مصرف انرژی و تداخل با کارهای دیگر

در ادامه با هرکدام از این فاکتورها و ویژگی ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

سازگاری

برخی از آنتی ویروس ها به خوبی و یا کامل نصب نشده و گاهی نه تنها به خوبی عمل نکرده بلکه باعث ناپایداری سیستم شما نیز خواهند شد. همچنین ممکن است شما نیاز داشته باشید گاهی اوقات به راحتی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. در آنتی ویروس های معرفی شده گزینه سازگاری کاملا بررسی شده است.

قابلیت اسکن

یک فیلترشکن خوب و حرفه ای باید بتواند هر تلاش برای نفوذ به شبکه را تشخیص داده و اصطلاحا اسکن کند. این تلاش می تواند از طرف یک ویروس، باج افزار و یا حتی یک شخص از بیرون باشد. این نوع اسکن را اسکن واکنشی نامیده که برای اطمینان از امنیت سیستم بسیار مفید است. 
یکی دیگر از انواع اسکن، ان است که آنتی ویروس بتواند تهدیدات و ویروس هایی که از قبل وارد سیستم شما شده اند را جست و جو و پیدا کند. این نوع اسکن در آنتی ویروس ها را اسکن عمیق می نامند. با استفاده از این آنتی ویروس می توانید هنگام بروز هر مشکل و یا مثلا هنگ کردن سیستم آن را به طور کامل بررسی کرده، اسکریپت، فایل یا برنامه ویروسی را پیدا کرده و آن را حذف کنید. گزینه های آنتی ویروس که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، همگی این دو نوع اسکن را دارا هستند، از این رو خیالتان بابت استفاده از آن ها آسوده باشد.

مسدود کردن اسکریپت

یکی دیگر از عناصر مهم نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند، توانایی جلوگیری از اجرای هر اسکریپت بدون اجازه است. از آنجایی که بسیاری از اسکریپت های اکتیو ایکس یا جاوا می توانند به راحتی به سیستم شما نفوذ کنند، یک آنتی ویروس خوب توانایی شناسایی تلاش ورود اسکریپت و توقف آن را قبل از هجوم واقعی خواهد داشت.
 افزونه هایی که از ActiveX یا Java به عنوان پلتفرم خود استفاده می کنند، می توانند عناصر مضر مختلفی را به داخل سیستم شما تزریق کنند. برخی از رایج ترین آن ها، بات نت، تزریق کدها و دانلودهای درایو هستند.

پایگاه داده بدافزار و ویروس

برای آن که یک آنتی ویروس بتواند به اندازه کافی کارآمد بوده و تمامی ویروس های ممکن را شناسایی کند، باید به به روز ترین و جدیدترین پایگاه داده بدافزارها و ویروس ها دسترسی داشته باشد. پایگاه داده نرم افزارهای آنتی ویروس باید به طور مرتب توسط ارائه دهندگان نرم افزار به روز شده و در اختیار کاربران قرار گیرد. با این روش آنتی ویروس ها می توانند هر ویروس جدیدی را شناسایی کرده و با بهترین روش آن را از بین ببرند.

حفاظت در برابر باج افزار

همانطور که از نام قبلا پیداست، علاوه بر داشتن قابلیت شناسایی ویروس ها و اسکریپت های بدخیم، یک آنتی ویروس خوب تضمین می کند که هیچ باج افزاری علیه شما استفاده نمی شود. تعداد باج افزارهایی که به صورت آنلاین ظاهر می شوند در طول زمان افزایش یافته است، بنابراین داشتن یک آنتی ویروس با قابلیت محافظت در برابر این عنصر یک فاکتور مهم است.

دیواره آتش یا فایروال

با وجود آن که اکثر نرم افزارهای آنتی ویروس دارای نوعی فایروال در ساختار خود هستند، همه فایروال ها یکسان ساخته نمی شوند. با در نظر گرفتن این ایده، آنتی ویروس انتخابی شما باید دارای یک فایروال توانمند و کامل باشد که تضمین کند کل فرآیند اسکن به خوبی انجام می شود.

قابلیت حذف فایل

برخی از آنتی ویروس ها تنها به شناسایی تهدیدها و ویروس ها اکتفا کرده و حذف آن را بر عهده خودتان می گذارند. در این حالت ممکن است فایل مورد نظر به طور کامل حذف نشود. بنابراین بهتر است آنتی ویروسی را انتخاب کنید که خود دارای قابلیت حذف فایل ها به طور کامل باشد.

میزان مصرف انرژی و تداخل با کارهای دیگر

از آن جایی که آنتی ویروسی سیستم شما به طور پیوسته در پس زمینه اجرا می شود، توجه به این نکته مهم است که سرعت و کارایی سیستم را پایین نیاورده و در انجام کارهای دیگر شما تداخل ایجاد نکند. یک آنتی ویروس خوب به گونه ای طراحی می شود که از طرفی بهترین سطوح امنیتی را برای شما فراهم کرده و از طرف دیگر منبع انرژی و باطری سیستم شما را چندان مصرف نمی کند.

ما اکیدا خرید آنتی ویروس اوریجینال را به دانلود نسخه های کرک شده و غیر اصل پیشنهاد می‌کنیم. نسخه های کرک شده، از سرور اصلی آپدیت نمی‌شوند و همچنین ممکن است خود، حاوی بدافزار باشند.

وقتی با آنتی ویروس کرک شده، سیستم تون رو اسکن می‌کنید :)

 

معرفی بهترین آنتی ویروس های ویندوز 11

در بخش بالا با فاکتورهای مهم برای انتخاب یک آنتی ویروس حرفه ای اشنا شدیم. در این بخش می خواهیم شما را با 6 آنتی ویروس حرفه ای آشنا کنیم که همگی ویژگی های بالا را دارا هستند.

آنتی ویروس بیت دیفندر

یکی از بهترین آنتی ویروس های ویندوز 11 بدون شک بیت دیفندر است که با سیستم عامل جدید مایکروسافت سازگاری کامل و صد در صدی داشته و یک طیف وسیع از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. توسعه دهندگان بیت دیفندر به دنبال به دست آوردن امنیت کامل در سیستم هستند و ویژگی هایی به کاربران خود ارائه می کنند که در کم تر آنتی ویروس مشابهی می توان یافت.
سیستم مدیریت رمز عبور موجود در این نرم افزار آنتی ویروس، به شما این امکان را می دهد که اطمینان داشته باشید تمام اطلاعات کاربری خصوصی شما به صورت ایمن و خصوصی ذخیره می شود، بدون اینکه خطر سرقت داده ها و استفاده علیه شما وجود داشته باشد.

 برای پوشش بخش امنیت تراکنش ‌های آنلاین، بیت دیفندر امنیت پیشرفته‌تری را در این بخش نیز ارائه می ‌کند و به شما امکان را می‌ دهد با چند بار کلیک کردن روی ماوس، هر داده ‌ای را به بهترین شکل مدیریت کنید.
علاوه بر ویروس ها، بیت دیفندر این اطمینان را به شما می دهد که در مقابل هرگونه باج افزار نیز از سیستم شما به خوبی محافظت می کند. یکی از ویژگی های عالی و منحصر به فرد آنتی ویروس بیت دیفندر، سطح حفاظت از فیشینگ است. این سطح از محافظت برای سایت های است که با کاربران زیاد سروکار دارند. فیشینگ علاوه بر محافظت از سیستم شما، از اطلاعات کاربران نیز محافظت می کند. همان طور که از نمودار زیر پیدا است، بیت دیفندر نه تنها عملکرد خوبی دارد، بلکه به کاربران شما نیز یک حفاظت عالی را بدون کاهش قابلیت ها ارائه می کند.

سایر ویژگی های بیت دیفندر

•    محافظت شگفت انگیز در برابر باج افزار
•    دفاع از تهدیدات پیشرفته با تشخیص مبتنی بر رفتار
•    پیشگیری از تهدید شبکه با توقف هرگونه باج افزار 
•    پشتیبان گیری از فایل های مهم با استفاده از Ransomware Remediation  
•    فرآیند شناسایی قدرتمند با میزان موفقیت زیاد

 

آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس NOD32 یکی از قوی ترین و همه کاره ترین آنتی ویروس های موجود در بازار برای ویندوز 11 است. با داشتن ویژگی هایی مانند یک رابط کاربری زیبا و ساده، تضمین امنیت شگفت انگیز و ویژگی های عالی حریم خصوصی، این آنتی ویروس یکی از پرطرفدارترین ها در سراسر جهان است. 
این فیلترشکن ویندوز 11 محافظت عالی از فایروال را به شما ارائه کرده و هرزنامه ها را فیلتر می کند. همچنین ویژگی های جالبی در اختیار والدین قرار می دهد تا بتوانند چیزهایی را که فرزندانشان در وب جست و جو می کنند را مدیریت کنند. 
برای اطمینان از اینکه حریم خصوصی شما همیشه محافظت می شود، NOD32 از پیشرفته ترین امنیت وب کم استفاده می کند. بنابراین هرگونه تلاش ناخواسته جاسوسی یا فعال سازی دوربین از راه دور را در حین کاوش در وب یا زمانی که رایانه شما در حالت آماده به کار است، مسدود می کند.


 
از آنجایی که توسعه دهندگان East درک می کنند که حریم خصوصی مالی شما چقدر مهم است، به شما این امکان را می دهند که از تراکنش های بانکی آنلاین خود با رمزگذاری درجه بالا محافظت کنید. بنابراین احتمال استفاده شخص ثالث از جزئیات کارت اعتباری شما را از بین می رود.
همانطور که در تصویر زیر می بینید، آمار East NOD32 به طور قابل توجهی در طول زمان افزایش یافته است. سطوح حفاظت عالی، عملکرد قابل توجه و سطوح قابلیت استفاده نیز بسیار خوب است. این آنتی ویروس همچنین دارای یک تحلیلگر شبکه مفید است که نه تنها از خود شبکه در برابر نفوذ محافظت می کند، بلکه تضمین می کند که داده های منتقل شده از طریق آن همیشه محافظت و مدیریت می شوند.

دیگر ویژگی های آنتی ویروس نود32

•    ویژگی های ضد سرقت لپ تاپ
•    اسکنر امنیت شبکه
•    امتیاز شگفت انگیز آزمایشگاه آنتی ویروس
•    آسان برای استفاده UI
•    نرخ تشخیص بدافزار عالی
•    حفاظت قدرتمند همراه با یک رابط کاربری آسان برای سیستم عامل ویندوز 11 جدید شما

 

آنتی ویروس Bullguard

آنتی ویروس Bullguard یکی از رقبای قوی در میان بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز 11 است که قابلیت بالایی در تشخیص بدافزارها و ویروس ها دارد. این آنتی ویروس همچنین از سیستم شما در برابر فیشینگ، بدافزار و جمع آوری داده های شبکه محافظت می کند. 
این نرم افزار آنتی ویروس شما را قادر می سازد تا هر گونه هجوم بدافزار را به راحتی پاک کنید. سیستم شما را از قرار گرفتن در معرض هرگونه حمله جدید  جلوگیری می کند و با نمایش یک پیام شما را از ویروسی بودن یک وب سایت و یا یک فایل مطلع می کند. 

 این نرم افزار به محض تکمیل فرآیند نصب، به‌طور خودکار تمام بسته ‌های تعریف ویروس را به‌روزرسانی می‌ کند تا اطمینان حاصل کند که برای مقابله با هر تهدیدی آماده است. نصب این نرم افزار آنتی ویروس، بسیار ساده بوده و رابط کاربری آن زیبا و راحت است. این نرم افزار به شما این اطمینان را می دهد که می تواند سیستم شما را در برابر بزرگ ترین تهدیدهای موجود در دنیای آنلاین محافظت کند. 
 آنتی ویروس Bullguard دارای یک محافظت 6 لایه به شکل زیر است:

  • مرور ایمن – شما را از دسترسی به صفحاتی که خطرناک پرچم گذاری شده اند، متوقف می کند.
  • یادگیری ماشین پویا - عناصری را که می‌توان آن ‌ها را دارای هدف مخرب در نظر گرفت، شناسایی می‌ کند.
  •  Sentry Protection - رایانه شما را با یک مانع محافظ در برابر بدافزار Zero-Day پوشش می دهد.
  • موتور آنتی ویروس - سیستم شما را در برابر ویروس ها محافظت می کند.
  • فایروال - هرگونه تلاش برای اتصال از طرف اشخاص ناخواسته را مسدود می کند.
  • اسکنر آسیب پذیری - شکاف های موجود در امنیت سیستم شما را شناسایی می کند.

رابط کاربری مدرن این نرم افزار آنتی ویروس سرعت را نیز یکی از فاکتورهای مهم خود در نظر گرفته است. به طوری که هر زمان که اسکن را شروع می کنید تا آسیب پذیری و ویروس های سیستم را بررسی کنید، همه چیز در کادر مربوطه به شما ارائه می شود. در زیر می توانید نتایج تست سطح حفاظت، عملکرد و همچنین قابلیت استفاده این آنتی ویروس قدرتمند را مشاهده کنید.

سایر ویژگی های آنتی ویروس Bullguard

•    قابلیت شناسایی تهدیدهای بزرگ
•    حفاظت از خرید های آنلاین با یک مرورگر امن 
•    ویژگی های پشتیبان گیری 
•    آسان برای استفاده UI
•    نتایج اسکن متمرکز

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید آنتی ویروس ویندوز

 

آنتی ویروس Kaspersky Internet Security

یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس های ویندوز 11 آنتی ویروس Kaspersky Internet Security است که به شما این امکان را می دهد به خوبی از سیستم خود را هم در شبکه های محلی و هم در بستر اینترنت محافظت کنید. با وجود آن که این آنتی ویروس در رده چهارم قرار گرفته است، سطح امنیتی که برای سیستم شما فراهم می کند، دست کمی از موارد قبلی ندارد. دسترسی به این نرم افزار بسیار ساده و سریع بوده و رابط کاربری آن زیبا و راحت است.
پس از نصب و باز کردن آنتی ویروس، شما آدرس ایمیل خود را وارد خواهید کرد تا برای فعال شدن حساب کاربری به شما مجوز داده شود. 

دیگر ویژگی های آنتی ویروس Kaspersky Internet Security

  • safe Money – از تراکنش های آنلاین هر شخص ثالث و کاربران شما محافظت می کند.
  •  فایروال – فایر وال این آنتی ویروس برای هر تهدید و ویروسی از شما سوال نمی پرسد، بلکه آن را عمیقاً تجزیه و تحلیل کرده و به تنهایی یک تصمیم آگاهانه می گیرد.
  • کنترل برنامه - به شما امکان دسترسی آسان به دسترسی یا عدم دسترسی به هر برنامه ای را در سیستم می دهد.
  •  حفاظت از وب کم- یک سرویس قدرتمند محافظت از وب کم که تضمین می کند حریم خصوصی شما همیشه محافظت می شود.
  •  در نمودار زیر می توانید نحوه عملکرد این آنتی ویروس و میزان استفاده سیستم های مختلف از آن را ببینید.

 
آنتی ویروس Norton Antivirus Plus

این آنتی ویروس از نظر از نظر امنیت، بهینه سازی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی یکی از بهترین ها برای ویندوز 11 به شمار می رود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این آنتی ویروس، پشتیبانی دائمی از سیستم های تحت حفاظت آن است. به این شکل که اگر خود آنتی ویروس در شناسایی یا از بین بردن یک ویروس دچار شکست شود، کارشناسان این شرکت وارد سیستم شما شده و از راه دور مشکل به وجود امده را حل خواهند کرد.
این ویژگی نه تنها برای کاربران معمولی بلکه برای شرکت ها و ادارات مختلف می تواند یک امتیاز فوق العاده به شمار رود. آرایه اسکن در Norton Antivirus Plus کاملاً شگفت‌انگیز است و طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد که به Power Eraser، Norton Insight و قابلیت ایجاد گزارش‌های تشخیصی اضافه شده است.

 این آنتی ویروس همانند دیگر آنتی ویروس های معرفی شده در بالا از تراکنش های مالی سایت شما نیز محافظت می کند. با استفاده از اسکریپت کنترل و آشکارسازهای امنیتی Wi-Fi، با سرعتی باور نکردنی باج افزارها را تشخیص داده و آن ها را مسدود خواهد کرد. 
در نمودار زیر کمی بیشتر با عملکرد، پایداری، محافظت و قابلیت استفاده این آنتی ویروس آشنا خواهید شد.

 

دیگر ویژگی های آنتی ویروس Norton Antivirus Plus

•    مجموعه ای عالی از حالت های اسکن - اسکن سریع، کامل و سفارشی
•    محافظت از بدافزار 
•    ویژگی های عالی ضد فیشینگ
•    فایروال قدرتمند
•    پشتیبان گیری آنلاین از اطلاعات شما

 

آنتی ویروس McAfee

این آنتی ویروس نیز می تواند در لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز 11 به شمار آید، چرا که تمامی فاکتورهای معرفی شده در بالا در بهترین حالت ممکن به کاربران خود ارائه می کند. رابط کاربری آن بسیار ساده بوده و دسترسی به هر گزینه ای تنها با یک کلیک برای شما امکان پذیر خواهد بود. 

 
علاوه بر محافظت قدرتمند در برابر باج‌افزار و تقویت‌کننده سرعت رایانه شخصی که به‌طور پیش‌فرض در این نرم‌افزار گنجانده شده است، گزینه‌ های مدیریت رمز عبور، کنترل والدین و فیلتر کردن هرزنامه‌ها نیز در این آنتی ویروس عالی است. علاوه بر ویندوز 11 می توانید این آنتی ویروس را بر روی نسخه های دیگر ویندوز، ios، اندروید و مک نصب کنید. نمودارهای زیر نمایش بهتری از عملکرد این آنتی ویروس در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیگر ویژگی های آنتی ویروس مک آفی

•    سطح عملکرد خوب
•    فایروالی که مانع از دسترسی هر گونه فایل ناخواسته به سیستم شما می شود
•    سطوح حریم خصوصی بسیار خوب
•    مجوزهای نامحدود

مطلب پیشنهادی: بهترین آنتی ویروس تحت شبکه

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.