فروش ویژه محصولات خانگی بیت دیفندر

طاعات و عباداتتون قبول. امیدوارم تا حالا ماه مبارک رمضان رو به خوبی سپری کرده باشید و روزهای باقیمونده از ماه میهمانی خدا براتون پر برکت و روزی باشه.

فکر می­کنم حتی شما هم درگیر مشکلاتی هستید که امروزه گریبان­‌گیر دارندگان هر گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر است. می‌پرسید چه مشکلی؟ الآن براتون توضیح میدم.

به روزی فکر کردید که فایل‌ها، فیلم‌ها و عکس‌های خصوصیتون با گم شدن یا دزدیده شدن گوشیتون دست غریبه‌ها بیافته؟

یا حتی پیش اومده بترسید که نکنه اطلاعات کارت بانکیتون وقتی دارید از درگاه پرداخت آنلاین بانک، پولی رو پرداخت میکنید به سرقت بره!

تا حالا شده نگران هک وای­فای خونه یا محل کارتون باشید؟

نگران ویروسی شدن موبایل، تبلت یا کامپیوترتون چی؟

حالا دغدغه من و خیلی از افراد دیگه وب­سایت­های مخرب است. وب­سایت­هایی که اگه به یکی از اونها وارد بشید میتونن به اطلاعات محرمانه‌تون دسترسی پیدا کنن و یا حتی نرم­افزارهای جاسوسی رو وارد گوشی، تبلت و کامپیوترتون کنند.

همه این مشکلات و دردسرها رو میشه با استفاده از آنتی ­ویروس بیت ­دیفندر حل کرد. این راه نه تنها یه راهکار و پیشنهاده بلکه با اطمینان، یک توصیه است که شما رو راضی می­کنه.

مزایای استفاده از آنتی ­ویروس بیت­ دیفندر

  1. در صورت مفقود شدن گوشی­تون میتونید به موقعیت مکانی گوشیتون روی گوگل ‌مپ دسترسی داشته باشید و حرکتش رو ردیابی کنید. صفحه نمایشتون رو از راه دور قفل کنید. اطلاعات شخصیتون رو حذف کنید و یا حتی یک پیغام روی صفحه نمایش گوشیتون بفرستید که هر کسی گوشی رو پیدا کرد اون رو به‌ دستتون برسونه.
  2. هنگام درز اطلاعات مربوط به پرداخت‌های آنلاین پیام دریافت کنید.
  3. میتونید از هک وای‌فایتون جلوگیری کنید.
  4. از ویروسی شدن موبایل، تبلت و کامپیوترتون جلوگیری کنید و یا حتی اگه ویروسی شده، اونا رو از بین ببرید.
  5. اگه به سایت‌های مخرب سر زدین، اونا رو شناسایی کنه، بهتون هشدار بده و موقتا بلاکشون کنه.

آنتی‌ ویروس بیت­ دیفندر از آزمایش­ها سربلند بیرون اومده و تونسته محصول برتر امنیتی سال 2017 بشه. تازه بیش از 500 میلیون کاربر فعال در جهان داره.

و خبر خوب دیگه اینکه روی محصولات خانگیش در ماه مبارک رمضان 97 یه هدیهگذاشته که می­تونید با تخفیف 20% اونها رو خریداری کنید.

راستی خیالتون راحت وبسایت ما هم اطلاعات کاملی در مورد محصولات در اختیارتون میذاره و هم پشتیبانی خوبی داره.

منتظرتونیم، موفق و ایمن باشید.

مرکز خدمات بیت ‌دیفندر ایران

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.