راهکارهای سازمانی بیت دیفندر- GravityZone Enterprise Security

طراحی GravityZone از ابتدا برای کار در سیستم‌های مجازی‌سازی‌شده و فضای ابری بوده است تا بتوان با یک محصول یکپارچه به کلیه نقاط پایانی سازمان، دستگاه‌های همراه، ماشین‌های مجازی مستقر در محل، فضای ابری عمومی و سرورهای ایمیل Exchange خدمات امنیتی سازمانی را ارائه نمود. کلیه خدمات امنیتی جهت پوشش تمامی دستگاه‌ها در سرتاسر سازمان تنها از یک دستگاه مجازی نصب‌شده در محل ارائه می‌شود.

به منظور متناسب بودن با نیازهای حفاظتی دفاتر سازمان‌ها، دیتاسنترها و فضای ابـری عمومی، GravityZone Enterprise Security گزینه‌های لایسنس منعطفی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد به گونه‌ای که برای هر نوع از سیستم‌های سازمان یک لایسنس جداگانه قابل تهیه خواهد بود.

راهکارهای سازمانی بیت دیفندر

“راهکارهای امنیتی سنتی دیگر کار نمی‌کنند. ما می‌دانستیم که به یک راهکار امنیتی نیاز داریم که برای محیط‌های مجازی ساخته شده باشد.”

Mark Breaux

مدیر IT شرکت Citizens Savings and Loan

“ترکیب استثنایی کارایی و امنیت برای کاربران سازمانی”

Andreas Marx

عضو هیئت مدیره مؤسسه ارزیابی AV-TEST

سنت‌ها را رها کنید

برخلاف راهکارهای سنتی که نرم‌افزارهای مختلف تحت ویندوز پیش از دوران مجازی‌سازی و فضای ابری را به یکدیگر اضافه می‌کنند، محصولات Bitdefender GravityZone ، تمامی سرویس‌های امنیتی که یک سازمان نیاز دارد را در داخل یک بستر یکپارچه ترکیب کرده‌اند و بدین ترتیب هزینه ساخت یک محیط قابل ‌اعتماد برای تمامی نقاط پایانی را برای شما کاهش می‌دهد.

مزایای کلیدی

  • راهکار امنیتی با بیشترین اثربخشی و کمترین هزینه کل مالکیت در محیط‌هایی با معماری ترکیبی: فیزیکی، مجازی، همراه و ابری
  • بیت‌دیفندر با امکان کنترل و تعریف خط‌مشی (Policy) از یک نقطه مرکزی، سازمان‌ها را قادر می‌سازد هزینه کلی ایمن کردن سیستم‌هایشان را از طریق یک محصول بهینه‌ با مدیریت کارا که پیاده‌سازی آن و اعمال خط‌مشی‌های امنیتی در آن برای هر نوع و هر تعداد از نقاط پایانی و در هر مکان آسان است، کاهش دهند.
  • بهترین حفاظت و عملکرد
  • بیت‌دیفندر همواره در ممیزی‌هایی که در زمینه نرم‌افزارهای امنیتی توسط مؤسسات مستقل نظیر AV-TEST و AV Comparatives انجام می‌شود رتبه اول را کسب کرده است. بیت‌دیفندر عملکرد را فدای حفاظت نمی‌کند.

ویژگی‌های کلیدی

  • تنها از طریق یک سیستم نرم‌افزاری خدمـات امنیتی به نقاط پایانی فیزیکی، دستگاه‌های همراه، سرورهای ایمیل Exchange و ماشین‌های مجازی در فضای ابری خصوصی و عمومی، ارائه می‌شود.
  • تنها با یک کنسول مدیریتی امکان مدیریت متمرکز و پیاده‌سازی آسان و اعمال خط‌مشی‌های امنیتی برای هر نوع و هر تعداد از نقاط پایانی و در هر مکان فراهم می‌شود.
  • یک معماری که از طریق یکپارچگی با Active Directory و هایپروایزورهای Vmware و Citrix امکان کنترل و قابلیت دید کامل را در دیتاسنتر و سرتاسر شرکت، فراهم می‌کند.
  • با یک Agent کلیه ترکیب‌های بسترهای مجازی‌سازی، فضای ابری، سیستم‌های عامل و دستگاه‌های فیزیکی پوشش داده می‌شود.
  • چندین لایه امنیتی برای حفاظت نقاط پایانی: ضدویروس و ضد بدافزار با امکان کنترل رفتار محور، حفاظت در برابر تهدیدات ناشناخته (Zero-day)، کنترل برنامه‌های کاربردی، فایروال، قابلیت کنترل دستگاه‌های ذخیره‌سازی و کنترل محتوا همراه با آنتی‌فیشینگ و ضد هرزنامه برای سرورهای ایمیل Exchange.
  • پوشش همه جانبه:
  • - هر نوع نقطه پایانی: فیزیکی، مجازی و ابری
  • - هر فرم دستگاه: ایستگاه کاری، سرور، موبایل
  • - هر نوع سیستم ‌عامل: ویندوز، لینوکس، Mac
  • - هر نوع بستر مجازی‌سازی: Oracle ، KVM ، Hyper-V ، Microsoft ، Citrix ، VMware

- هر اندازه سازمان: با مقیاسی از ده‌ها تا میلیون‌ها دستگاه

- هر محیط: دیتاسنترها، شبکه‌های LAN ، شبکه‌های WAN ، فضای ابری خصوصی، عمومی و ترکیبی

  • پایش مرکزی هوشمند قادر است حفاظت و عملکرد بالایی برای دستگاه‌ها از طریق خارج کردن قسمتی از بار فرایندهای ضد بدافزار، به یک یا چند سرور امنیتی مرکزی فراهم کند.

راهکارهای سازمانی بیت دیفندر 2018

 

 

 

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.