راهنمای خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

خرید محصولات مرتبط با تکنولوژی همواره از پیچیدگی خاصی برخودار بوده و آنتی ویروس نیز از این قاعده مستثنی نیست. عدم آشنایی مشتریان با کارکرد، اصطلاحات فنی و قیمت این محصولات زمینه سودجویی را برای عده‌ای فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم نکاتی را که برای خرید آنتی ویروس و خصوصا خرید آنتی ویروس بیت دیفندر باید به آن توجه کرد، برای‌تان شرح دهیم.

1. خرید از نمایندگان معتبر آنتی ویروس

با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که سایت‌های متعددی در زمینه فروش آنتی ویروس فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه همه آنها قابل اعتماد نیستند. اشتباه نکنید مساله فقط داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نیست بلکه از آن مهم‌تر، ارائه محصول معتبر و اوریجینال به کاربران است. در واقع بدلیل عدم حضور نمایندگان فروش بسیاری از آنتی ویروس‌ها در داخل کشور عده‌ای با سوء استفاده از این شرایط آنتی ویروس‌های جعلی را به فروش می‌رسانند. این مساله به قدری فراگیر است که به راحتی نمی‌توان به هر فروشنده‌ای اعتماد کرد و بسیاری از کاربران علی‌رغم پرداخت هزینه‌های زیاد برای حفظ امنیت دستگاههایشان، بدون اینکه اطلاع داشته باشند همچنان در معرض خطر می‌مانند. بنابراین در انتخاب فروشنده دقت کنید و فقط از فروشندگانی خرید کنید که نمایندگی آنتی ویروس مد نظر شما را داشته باشند.

ضمنا به یاد داشته باشید تخفیف‌های بسیار زیاد و قیمت‌های بسیار پایین برخی آنتی ویروس‌ها نیز در شرایط اقتصاد فعلی کشور منطقی نیست و هیچ فروشنده عاقلی محصولی را که قیمت آن به نرخ ارز وابسته است به حراج نمی‌گذارد مگر اینکه آن محصول جعلی باشد!

بیت دیفندر از معدود تامین‌کنندگان معتبر امنیت است که در کشور ما نماینده فروش دارد، بنابراین شما می‌توانید خرید آنتی ویروس‌ بیت دیفندر را از نمایندگان معتبر آن با اطمینان خاطر انجام دهید. یکی از این نمایندگان معتبر در کشور، مرکز خدمات بیت دیفندر ایران است که آنتی ویرس‌های بیت دیفندر را بصورت آنلاین بفروش می‌رساند.

2. مطابقت آنتی ویروس با نیازهای شما

تامین کنندگان معتبر امنیت معمولا راهکارهای امنیتی متنوعی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران ارائه می‌کنند. بنابراین بسیار مهم است که آنتی ویروسی یا راهکاری را انتخاب کنید که مطابق نیازهای شما باشد تا علاوه بر ایمن ساختن دستگاه‌های شما در برابر بدافزارها و هکرها، هزینه اضافی به شما تحمیل نکند. راهکارهای خانگی بیت دیفندر شامل 6  محصول آنتی ویروس پلاس (ویندوز)، اینترنت سکیوریتی (ویندوز)، توتال سکیوریتی (همه سیستم‌های عامل)، آنتی ویروس مک، موبایل سکیوریتی اندروید و موبایل سکیوریتی iOS است که هر کدام کاکردهای خاص خود را دارند. همچنین راهکارهای سازمانی بیت دیفندر شامل 4 محصول Business Security، Advanced Business Security، Enterprise Security و Elite است که با توجه به نیاز امنیتی سازمان‌ها و تعداد نقاط پایانی یا کاربران آنها باید انتخاب شود. بنابراین هنگام خرید آنتی ویروس بیت دیفندر به نیازهای امنیتی خود و ویژگی‌های آنتی ویروس دقت کنید. در صورتی که نمی‌دانید کدام راهکار برای شما مناسب است می‌توانید با پشتیبانی مرکز خدمات بیت دیفندر ایران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

3. مطابقت آنتی ویروس با دستگاه‌های شما

برخی از کاربران هنگام خرید آنتی ویروس به نیازمندی‌های سیستمی آنها توجه نمی‌کنند و جزئیات مربوط به محصول را با دقت نمی‌خوانند. آنها معمولا بعد از خرید آنتی ویروس‌های خانگی و تلاش برای نصب آن متوجه می‌شوند که آنتی ویروس روی دستگاه آنها نصب نمی‌شود. به یاد داشته باشید نرم‌افزارها بعد از صدرو لایسنس یا کد فعالسازی (در خرید آنلاین) و یا باز شدن جعبه محتوی آنها (در خرید فیزیکی) امکان عودت ندارند و شما امکان تعویض آنتی ویروس و یا پس گرفتن پول‌تان را نخواهید داشت. بنابراین هنگام خرید آنتی ویروسها و همچنین خرید آنتی ویروس بیت دیفندر به این نکته توجه کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.