افزودن قابلیت تحلیل ریسک انسانی به محصولات GravityZone

بیت‌دیفندر در محصولات GravityZone خود، قابلیت تحلیل ریسک انسانی (Human Risk Analytics) را برای تقویت دفاع در برابر خطای کاربر، اضافه نموده است

Bitdefender، یک شرکت پیشرو درزمینه امنیت سایبری جهانی که حافظت بیش از 500 میلیون سیستم در سراسر جهان را بر عهده دارد، مفتخر است که قابلیت Human Risk Analytics را به‌عنوان یک افزودنی نوآورانه به‌منظور تقویت ضعیف‌ترین حلقه دفاع از هر سازمان یعنی عنصر انسانی، به GravityZone اضافه کرده است.

افراد باارزش‌ترین منبع یک سازمان هستند، اما درعین‌حال مستعد اشتباهاتی هستند که موجب آسیب‌پذیری‌های مختلف می‌شوند. همه‌گیری جهانی نشان داد که مهاجمان در استفاده از ترس‌ها و نیاز مردم به اطلاعات و طراحی حملاتی که عنصر انسانی اکوسیستم‌های دیجیتال را هدف قرار می‌دهند، تردید نخواهند کرد.

GravityZone اکنون از ابزار تحلیل ریسک انسانی برای تجزیه‌وتحلیل اقدامات کاربر و شناسایی رفتارهایی که موجب بروز ریسک‌های امنیتی برای سازمان و شخص می‌شوند استفاده می‌کند. این ابزار، موتور تحلیل ریسک را بهبود می‌بخشد و دید جامعی از وضعیت امنیتی واقعی یک سازمان - ازجمله خود کاربران به‌عنوان یک نقطه کور سنتی در دفاع سایبری، فراهم می‌کند. امتیازهای به‌دست‌آمده ریسک، به مدیران امنیتی این امکان را می‌دهد تا سیستم‌ها و کاربرانی را که در معرض خطر بیشتری هستند مشخص کنند و اقدامات دقیق را برای کاهش خطرات بدون اعمال محدودیت‌های بی‌رویه در محیط انجام دهند.

در جدیدترین تحول، GravityZone موفق به کسب برتری در حیطه کنترل‌های امنیتی، با استفاده از یک ماژول کاهش تخریب باج‌افزار (Ransomware Mitigation) که به‌عنوان یک لایه امنیتی جدید برای کمک به مشتریان جهت کاستن از اثرات حملات باج افزارهای پیشرفته و از طریق پشتیبان گیری در لحظه از فایل‌ها عمل می‌کند، شده است.

همچنین، برای تأمین نیازهای امنیتی پیشرفته در حالتی که راهکارهای امنیتی به‌گونه‌ای توسط مقررات محدود شده‌اند تا صرفاً در حالت در محل (on-premises) کار کنند، تشخیص و پاسخ نقطه نهایی (Endpoint Detection and Response)  ذاتاً ابری به‌عنوان یک ماژول GravityZone به‌صورت در محل منتقل می‌شود.

آندره پیسائو، مدیر ارشد محصول، راهکارهای سازمانی Bitdefender، می‌گوید: "با این جدیدترین موارد اضافه‌شده، GravityZone به یک پلت فرم کاملاً توانا در مراقبت از کل فضای سایبری یک سازمان تبدیل شده است." "ما به سازمان‌ها ابزاری می‌دهیم تا كاملاً از در معرض خطر قرار گرفتن آگاه شوند و تهدیدهای پیشرفته‌ای را كه ممكن است در هر سطح: نقطه پایانی، شبكه، فضای ابری و انسانی، آنها را تحت تأثیر قرار دهند، متوقف كنند."

 

 

منبع

https://www.bitdefender.com/news/bitdefender-gravityzoneadds-human-risk-analytics-to-bolster-defense-against-user-error-malice-3866.html

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.