بهترین آنتی ویروس 2018

 

برای شرکت‌هایی که مدعی ارائه بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس هستند و در زمینه امنیت اطلاعات فعالیت می‌کنند ؛ بهترین جایزه بین‌المللی ، جایزه AV-TEST  است.

 موسسه AV-TEST  یک موسسه مستقل و خصوصی در کشور آلمان است که درزمینة ارزیابی محصولات امنیتی فعالیت می‌کند . محصولات معرفی‌شده توسط AV-TEST  ضمانت می‌شوند تا بهترین عملکرد در برابر تهدیدات هرروزه به مشتریان را ارائه کنند . این ارزیابی به‌صورت سالیانه  برگزار می‌گردد و مؤثرترین محصولات امنیتی که استانداردهای بالا و پیچیده این موسسه را با موفقیت پاس کند به‌عنوان برنده اعلام می‌شوند .

ارزیابی در یک محیط  شبیه‌سازی‌ شده و با روش یکسان برای تمامی آنتی‌ویروس‌ها، در مدت‌زمان یک سال عملکرد تمامی قسمت‌ها و جزییات را باهم مقایسه می‌کند، در انتها با توجه به بهترین عملکرد، شرکت برتر انتخاب می‌شود.

نکته مهم و قابل‌ذکر این است که موسسه AV-TEST باید به‌ سرعت معیارهای امنیتی خود را در گروه‌ها  و دسته‌بندی‌های متفاوتی از محصولاتی که تست می‌شوند؛ متناسب با پیشرفت تولید انواع ویروس و هکرها  تغییر دهد و آزمون‌های جدیدی را به‌ صورت دوره‌ای تولید کند.

 

جوایز AV-TEST ، یک سال اوج عملکرد:

در مبارزه هرروزه در برابر تهدیدات سایبری، یک سازنده نرم‌افزار آنتی‌ویروس می‌بایست در جبهه‌های متعددی به نبرد بپردازد. بنابراین، فقط مسئله تضمین حضور محصول در رقابت‌های بین‌المللی نیست بلکه شامل ارائه سرویس امنیتی کامل به مشتریان، نیز هست. در این راه تنها دستاوردهای نوآورانه ناشی از تحقیق و توسعه است که می‌تواند به حفظ عملکرد در اوج منجر شود.

باوجود سرعت شدید تحول ویروس‌ها و باج افزارهایی که به‌ صورت روزانه تولید می‌شوند، شرکت امنیتیBitdefender  در سال 2018 موفق به اخذ 3 جایزه محصول برتر موسسه AV-TEST شده است .

1.جایزه بهترین محافظت در سیستم‌عامل ویندوز با شناسایی انواع باج‌افزار و بدافزار و ویروس و کرم و...

2. جایزه بهترین عملکرد برای کمترین تأثیر در عملکرد سیستم‌عامل (کندی سیستم یا کاهش سرعت  …,RAM-CPU)

3. بهترین بازسازی و پاک‌سازی اثرات مخرب انواع ویروس یا باج‌افزار و یا بهبود وضعیت سیستم‌عامل بعد از نصب آنتی‌ ویروس بیت‌ دیفندر بر روی فایل‌های سیستم‌عامل یا رجیستری و... ، در نسخه  Internet Security

منبع :

https://www.av-test.org/en/news/av-test-awards-2018-go-to-bitdefender/

منبع : مرکز خدمات بیت دیفندر ایران
Bitdefender یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس و راهکارهای امنیت سایبری در جهان است که با در اختیار داشتن زیرساخت های امنیتی گسترده، راهکارهای هدفمند و همچنین مجموعه جوایز ارزشمند توانسته است اعتماد نیم میلیارد کاربر را بدست آورد. همچنین لازم به ذکر است که راهکارهای امنیت سایبری بیت دیفندر در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می رسد.